Често задавани въпроси

BMW онлайн резервация.

Открийте всички често задавани въпроси около резервиране на BMW онлайн, като например: Как става онлайн плащането на таксата за резерация? Как автомобилът ще бъде запазен само за вас?

Често задавани въпроси

Моля, свържете се съответния дилър за допълнителни подробности по отношение на цената на автомобила, от който се интересуватес.

Резервацията с такса означава заявка за резервация с намерение за закупуване на автомобила от дилърството. Таксата за резервация е необходима за резервиране на автомобила до приключване на договора.
Таксата за резервация е необходима за блокирането на автомобила за периода до  сключване на договора. През това време никой друг не може да резервира тази кола на платформата. След като договорът бъде сключен, автомобилът ще бъде свален от платформата и вече няма да е наличен за продажба.
Ако договорът ви е приключен, таксата за резервация ще бъде извадена от окончателното плащане и/или договора за лизинг. Ако договорът не бъде сключен, таксата ще бъде преведна по банковата ви сметка.

“Запитване сега” е необвързваща заявка за контакт. Ако имате въпроси относно конкретeн aвтомобил, можете да използвате бутона “Запитване сега”, за да изпратите запитване директно до съответния дилър. Вашият дилър ще обработи заявката ви и ще се свърже с вас възможно най-скоро.

Да, ще получите точно този автомобил, показан на снимката.

Когато избирате автомобил, натиснете върху знака със звезда, за да добавите колата към любимите си. Влезте в MyBMW, за да търсите запазени aвтомобили.

Можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти: 

 

Центърът за обслужване на клиенти на BMW работи от понеделник до петък от 09:00 до 18:00ч.

Телефонен номер:  0800 20230

 

За информация относно нашата политика за поверителност, моля, разгледайте нашата BMW поверителност на данните or BMW Legal Disclaimer.

Резервация & Плащане

1. MyBMW Вход или Регистрация

След като изберете модел и натиснетевърху „Резервирайте с такса“, влезте или се регистрирайте в MyBMW

2. Лични данни

Попълнете личния или служебния си адрес и приемете на маркетингова комуникация

3. Вашия автомобил

Последна проверка на всички данни за автомобила, адрес за фактуриране и приемане на общите условия

4. Плащане

Попълнете вашите детайли за плащане и натиснете на "Резервирайте с такса"

Да. Когато влизате, имате достъп до вашите резервации, любими превозни средства и лични данни.

За да получите достъп до резервация, която сте направили по-рано, моля, следвайте тези стъпки:

  1. Вход в портала MyBMW чрез кликване на Вход в горната лява част на страницата
  2. След влизане ще намерите предварително направената резервация в секцията "Резервации"

Можете да промените вашите лични данни във вашия MyBMW профил в секция “сменете данни на профила”.

За информация относно вашата фактура, моля, свържете се с вашия дилър.

Да, можете да отмените резервацията и вашата такса за резервация е ви бъде възстановена. Ако искате да отмените резервацията, моля, обърнете се към съответния дилър.

Да, можете да проследите статуса в профила MyBMW на раздел “Резервации”.

В зависимост от наличностите на тестови автомобили в избраното от вас дилърство можете да направите пробно шофиране с идентичен модел и двигател.

Да, ако искате да резервирате автомобила, трябва да платите такса за резервация. Таксата за резервация се определя от дилъра и може да се различава в зависимост от автомобила. Ако запазите автомобил, тази такса ще ви бъде приспадната от депозита. Размерът на таксата се определя от дилъра и може да се различава в зависимост от автомобила. Ако резервирате автомобил, тази такса ще ви бъде приспадната като депозит. Ако договорът ви не бъде материализиран, депозитът ще ви бъде върнат.

Размерът на таксата за резерация се определя от дилъра и може да се различава в зависимост от автомобила. Ако резервирате автомобил, тази такса ще ви бъде приспадната като депозит. Ако договорът ви не бъде материализиран, депозитът ще ви бъде върнат.

Към момента онлайн резерации могат да бъдат направени с кредитна карта. 

  • Нямате достатъчно голям кредит във вашия акаунт
  • Вашият акаунт е затворен
  • Вашата кредитна карта е изтекла
  • Вашето плащане е просрочено
  • Вашият акаунт е маркиран за измама

Не. Предварителната резервация не е условие за закупуване на автомобил, но ще го "блокира" до сключване на договора за покупко-продажба на автомобила. В случай че промените мнението си за автомобила, моля, свържете се с дилъра, за да анулирате резервацията незабавно. След като дилърът направи анулирането, паричната сума ще ви бъде възстановена.

Да. Моля, свържете се с дилъра, за да анулирате резервацията незабавно. След като дилърът направи анулирането, парите ще ви бъдат възстановени и вие можете да изберете нов автомобил. За повече подробности относно смяната на автомобил, моля, свържете се с дилъра.

Да. В стъпка „Лични данни“ на процеса на плащане можете да посочите дали сте частнo лице или бизнес клиент.

В случай на анулиране, сумата ще бъде кредитирана чрез първоначалния начин на плащане, който сте използвали. Ще получите потвърждение за анулирането веднага щом бъде обработено.

Имате право да прекратите този договор по всяко време без да посочвате причина. За да упражните правото си на отказ, моля, уведомете ни чрез ясна декларация за решението си да се откажете от този договор. Можете или да попълните образец формуляр за отказ или друга ясна декларация и да я изпратите на съответен търговец/продавач по пощата или електронната поща. Името, адресът и (ако има такъв) имейл адресът на търговеца ще ви бъдат изпратени в момента на извършване на вашата резервация. След като дилърът получи декларацията, ще получите незабавно имейл, потвърждаващ анулирането.

За да спазите крайния срок за анулиране, достатъчно е да изпратите известие за упражняване на правото си на анулиране, преди да изтече срокът за анулиране.

Проследяване

Дилърът незабавно ще ви възстанови цялата сума, веднага щом като получи известие за вашата анулация след направена резервация. За това погасяване дилърът ще използва същия метод на плащане, който сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако нещо друго не е изрично договорено с вас. В никакъв случай няма да ви бъдат начислени такси за това върнато плащане.